onsdag 2 mars 2011

Helgplaner

på lördag ska stödsången läggas om. Dels för att de flesta inte synkar till musiken (någon har problem med att spela och sjunga till klick, vilket de övriga inte tycks ha), dels för att jag inte orkar lyssna på de gamla; svininfluensa-snorsången gör att det svider i mina öron och i min själ. Dessutom har jag skrivit om en del texter och vill kunna lyssna på dem utifrån och se om det blev en förbättring eller om jag ska gå tillbaks till de gamla. På söndag morgon (eller fm för de som inte är studenter) kommer Olof och spelar på strängar för oss och senare på em/kväll kommer Oscar med sitt dragspel. Jag har ingen aning om vad pågarna har hittat på, så det ska bli väldigt spännande. Och jag litar på dem, precis som jag litar på de andra inblandade. Skönt med folk som vet vad de sysslar med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar