måndag 11 april 2011

9-10 mars

Det blev ganska mycket gjort i helgen, minsann. Olof dök upp med en mandolin till Vanans träsk och Popidol och med en.... nånting som hade ett konstigt namn och kom från Bolivia till Systersång. Efter alla trummor och gitarrer och basar som grund kändes det bra med lite andra ljud som pålägg. Och så mycket så lite kan göra! Här är iaf Olofs instrument. Och Olof.
Matsen dök också upp och tog med sig sina munspel. Det är just munspel som har saknats på Ett sätt, sedan är den nästan komplett (sicken poet jag är). Matsen är bra och ha; vi har spelat ihop förr så han kan komma med idéer och tankar och honom litar jag på (vilket jag har gjort med alla, än så länge....).
Paulströms bror Nicklas lade som skrivet piano och jag, ja, jag köpte bullar och öppnade dörrar och fixade kaffe och gjorde det som jag är bäst på och brukar göra, som synes på bilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar