måndag 14 februari 2011

Och vad händer nu då?

Jag vet faktiskt inte. På onsdag ska det tydligen spelas in igen, även denna gång trummor och bas. Eftersom jag sitter på upplandsslätten så har jag ingen stenkoll, men om det bara blir Paulström och Johannes på onsdag så har jag gett order om att de ska spela in Uppsala-låten eller Mitt sätt (nä, det är inte så illa som det låter; jag ger inte order, jag svarar bara på frågor som producent Paulström ställer).

Johannes

Bas-Björn
Vissa jubbar....
För att känna att jag gör någon som helst nytta så försöker jag nu organisera den här sidan och hemsidan och ReverbNation-sidan. Jag har även skickat iväg texter till en god vän, som kan sånt där och som jag litar på, för en sista   språk-check innan sångerna läggs in i "färdigt"-mappen. När jag inte gör detta maraton-tittar jag på Supernatural eller gör mina läxor. De sistnämnda tillhör ju det verkliga livet och det verkliga livet borde jag leva just nu och inte sitta här och svada!
....medans jag tar det lugnt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar